2016. augusztus 22., hétfő

5.fejezet - Kell a segítséged!



"Segítettem neki... Nagy hiba volt... Így közelebb került hozzám."



- M-milyen lényeg? - rekedtessé vált a hangom és féltem a közelében.
- Alkut akarok veled kötni. - itt várt egy kicsit majd folytatta. - Mivel én tudom hogy mi vagy, ezért én megtanítalak mindenre amit tudnod kell és elmondok mindent amit tudnod kell, de cserébe... Figyelned kéne egy lányt a suliba.
- Mi van? Nem! Én egy normális ember vagyok te meg egy dilinyós! - kiabáltam rá, de rosszul tettem. Neki lökött a mögöttem lévő falnak és a kezével megtámasztotta magát a fejem mellett. Lehajtottam a fejem hogy ne kelljen a szemébe néznem, csak most vettem észre milyen magas. Olyan közel volt hogy éreztem a lélegzetét. Elkezdett motyogni valamit nem tudom hogy milyen nyelven, de hirtelen tört rám a fejfájás. Elkezdtem szédülni, de ő még mindig motyogott. Ezt ő csinálja?
- Ne! Fejezd be! - kaptam a fejemhez. Hangja elhalkult, én meg jobban éreztem magam. - Ezt hogy csináltad? - néztem a szemébe. 
- Áll az alku vagy sem?
- Jó. Tegyük fel hogy hiszek neked. - kezdtem bele, de már nem csak őt hanem magamat is dilisnek gondoltam. - Van valami bizonyítékod is rá? - kezdtem el magamban mosolyogni, mivel azt hittem hogy kész ennyi volt én nyertem. Aha... Persze...
- Álmodsz olyan dolgokat amik megtörténnek igaz? - meg sem várta a válaszom csak folytatta. - Meg persze rajzolsz is bizonyos dolgokat amik szerinted értelmetlenek, pedig nem azok. Hallod a hangom a fejedben. Meg persze a szemed.
- Mi van vele? - néztem rá furcsán. Egyszerűen csak barna, mi baja van vele?
- Túl szép. - mosolyodott el, mire én csak félre húztam a számat és megforgattam a szemem. Elgondolkoztam... Nem hiszek neki még mindig, de akkor honnan tudja az álmokat? 
- Ki lenne az a lány? - adtam be a derekam. Csak nem kell majd a csaj háza előtt kukkolnom őt.
- Rebecca Holsan. - elővett egy összehajtott papírt a kezéből és nekem adta. - Ma este bulizni viszlek, ő is ott lesz. Haverkodj össze vele, tudj meg róla mindent, és jelentsd nekem. Este 8-ra jövök érted. - adta ki a parancsokat mint egy főnök.
- Rendben de... Megtennéd hogy hátrébb mész? - kicsit már frusztráló volt a közelsége. - De mit mondok itthon a szüleimnek?
- Megoldom. - mondta, majd elindult a bejárat felé, és kilépett a házból. 
- Te? Megoldod?! - kiabáltam utána. Még mindig a  falnál álltam. El sem hiszem hogy ezt csinálom.
Felmentem a szobámba, és a papírt kezdtem el vizsgálni. Csúnya kézírással volt ráírva:


Rebecca Holsan
Kor : 18
Lakhely : Houston / Tremblin street 9/A
Faj : Vámpír
{!Kiiktatni!}


Vámpír? Erőltetett nevetésbe kezdtem. Ez most szórakozik velem? Komolyan azt hiszi hogy ekkora idióta vagyok? Elmegyek abba a buliba, de nem fogja megköszönni. A telefonom hirtelen elkezdett csörögni, így nagyot ugrottam. Anya volt az.
- Igen? - szóltam bele.
- Szia kicsim! Maradunk a nagyinál éjszakára, mert elindultunk és a kocsi lefulladt és beindítani nem lehet. Próbálunk sietni! Legyetek jók! Puszi!
- Oké anya szia! - letettem a telefont magam mellé. Ez Dennis volt? Azt mondta elintézi... Érdekes...
Ránéztem az órára még csak 4 órát mutatott, ezért elmentem lezuhanyozni és hajat mosni. Ha már buliba megyek nézzek ki jól. Kisminkeltem magam, és kiválasztottam egy tökéletes ruhát. Észre sem vettem hogy-hogy telik az idő. Kopogást hallottam. Felvettem a cipőm és indultam kinyitni az ajtót. Dennis állt előttem és hát... Nem nézett ki rosszul.
- Mehetünk? 
- Persze. - léptem ki a házból, és zártam be az ajtót. Megtorpantam mikor láttam hogy mivel jött. Egy motor szemezett velem és hát nem tetszett.
- Gyere szállj fel. - indította be a motort és nyújtotta felém a sisakot. Húztam a szám, de nagy nehezen fel ültem mögé. - Karolj át különben leesel. - a kezemet a dereka köré vezette, majd elindult. Nagyon féltem ezért még erősebben karoltam át és a fejem a vállához szorítottam. A szemem becsuktam nem is mertem kinyitni míg meg nem álltunk. Azonnal leszálltam és lekaptam a fejemről a sisakot majd a kezébe nyomtam.
- Soha többet! Majd hazasétálok inkább.
- Ahogy akarod. - nevette el magát. - Na, gyere! - indult el befele egy Strawberry Ice nevű clubba. Én gyors léptekkel követtem. Ahogy beléptünk a bulizó helyre hirtelen csapott meg a fülledt levegő. Mindenhol tinik táncoltak és néhol egy-egy kidobó helyezkedett el. 
- Ott van! - mutatott rá egy bárnál lévő lányra. Hosszú szőke haja volt és hibátlan arca. - Menj! - lökött meg egy kicsit majd elindultam felé.
- Szia! - szólítottam meg.
- Helló! - mosolygott rám. 
- Te vagy Rebecca Holsan ugye?
- Igen. - lepődött meg, de nem hagyta abba a mosolygást.
- Szuper, akkor csak figyelmeztetlek! Látod azt a magas csávót a bejáratnál? Pont minket néz. - bólintott egyet. - Őrült és azt hiszi hogy vámpír vagy! Kérlek mond meg neki hogy nem vagy az és kérlek ne nézz őrültnek. - na, jó... Így most hogy vissza gondolok hogy mit is mondtam... Én is bolondnak nézem magam. Cink...
- Haha! Jó persze, miért is ne! De előtte elkísérsz légyszíves a mosdóba? Félek elmenni egyedül, túl sok itt a részeg hapsi.
- Persze. - ragadta meg a csuklóm majd keresztül húzott a tömegen. Nagyon aranyos lány, még hogy vámpír! Mikor beértünk becsukta az ajtót majd felém fordult.
- Tudod annak a srácnak igaza volt. - kezdett el felém közeledni, majd a szeme hirtelen vörös lett. A szeme  kitágult és vissza tartottam a lélegzetemet. - Miért nem hallgattál a barátodra? De mindegy is... Legalább idehozott nekem egy kis boszit. Biztos finom a véred. - simította végig az arcom, de megállt. Nem csak megállt a simogatásban hanem összeesett. 
- Normális vagy? - hallottam magam mögött Dennis kiabálását. - A feladatod az lett volna hogy deríts ki róla mindent! - ragadta meg a csuklóm és kivezetett a helyről. Még mindig sokkban voltam. Túl sok ez nekem, nem bírom. Úgy érzem többet már nem bírnék el.
Egy sikátorba vezetett be, majd erősen maga felé fordított. - Megmentettem az életed már harmadszorra! De te mindig keresztbe teszel nekem!
- Mindig? Mi az hogy mindig? - kiabáltam vissza és most nagyon dühös voltam.
- Mióta csak ideköltöztetek! Azóta van minden! Én hülye meg nem öltelek meg az első pillanatban! - vett elő egy pisztolyt és felém tartotta. - De ez most másképp lesz.
- Gyerünk, lőj! Mire vársz! - kezdtem el sírni. - Nem hallod lőj már te seggfej!
- Nem kell többször kérned!









4 megjegyzés:

  1. ne már hogy igy van vége nem hiszem el mikor lesz kövi rész?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jujj nagyon jó nem tudsz ajánlani ehe hasonló blogokat?

      Törlés
    2. Huuu... hát van egy másik blogom csak azt már nem írom 22 fejezet van fent de amígy nem nagyon olvasok blogokat csak nagyon ritkán de ha van kedved nézz be
      Link : http://egydemonszerelme.blogspot.hu/

      Törlés